צפיות

דמי הרשאה

  • דמי הרשאה ניתן לפרוס עד 12 תשלומים שווים. מִנהל מעונות הסטודנטים מעמיד מגוון רחב של אמצעי תשלום לרשות הדיירים:
  • הוראת קבע בכרטיס אשראי.
  • הוראת קבע בנקאית (רק לבעלי חשבון בנק ישראלי).
  • המחאות ישראליות.
  • העברה בנקאית מראש של כל דמי ההרשאה.

תשלומי צריכה (מים, חשמל ומיזוג אויר)

  • תשלומי צריכה משולמים חודש בחודשו עבור החודש הקודם.  ניתן לשלם רק באמצעות הוראת קבע בנקאית או הוראת קבע בכרטיס אשראי.
  • לא ניתן להפריד את הוראת הקבע של דמי ההרשאה מתשלומי צריכה (למעט דיירים המשלמים את דמי ההרשאה בהמחאות).

כרטיס אשראי

ברירת המחדל לחיובי דמי הרשאה הינו כרטיס אשראי אשר דרכו שולם הפיקדון.  החיוב לחברות האשראי נשלח ב-15 לכל חודש עבור כלל החיובים שחייב הדייר באותו החודש. דייר אשר מעוניין לשנות את כרטיס האשראי נדרש לעשות את זאת עד ה-13 בכל חודש. באופן עצמאי באמצעות טופס שינוי כרטיס אשראי בלינק הבא:

http://bit.ly/2BoWUPA.

ניתן לשלם בכל כרטיס אשראי אשר הונפק בישראל כולל כרטיסי דירקט. לתשומת לבכם ! יש לוודא כי גובה מסגרת האשראי  מאפשרת ביצוע חיובי דמי הרשאה וכן חיובים בגין צריכה אישית. 

הוראת קבע

דיירים  המעוניינים לשלם באמצעות הוראת קבע מתבקשים לפתוח הרשאה לחיוב באתר הבנק עבור קוד מוסד של המרכז הבינתחומי הרצליה. קוד המוסד הינו 21793. החיוב לבנק נשלח ב-15 לכל חודש עבור כלל החיובים שחייב הדייר באותו החודש. דייר המעוניין לשנות את חשבון הבנק לחיוב מתבקש לעשות זאת בחודש הקודם לפני החיוב בפועל.

המחאות

דיירים המעוניינים לשלם דמי הרשאה באמצעות החמאות מתבקשים להעביר את ההמחאות למִנהל מעונות הסטודנטים כ-30 יום לפני תחילת ההרשאה בפועל (קרי לפחות 30 יום לפני הכניסה למעונות). את ההמחאות יש לרשום ל-15 בכל חודש בכפוף להסכם ההרשאה לפקודת המרכז הבינתחומי הרצליה.

לתשומת לבכם ! לא ניתן לשלם את החשבונות השוטפים (קרי תשלומי צריכה) באמצעות המחאות.

העברה בנקאית

דיירים המעוניינים לבצע העברה בנקאית יוכלו לעשות כן על ידי ביצוע העברה לחשבון אשר פרטיו בהמשך. לפני ביצוע ההעברה חובה לתאם את ההעברה מול מִנהל מעונות הסטודנטים ולהסביר את מהות העברה. 

על-מנת לעדכן את מִנהל מעונות הסטודנטים בדבר העברה יש לפתוח קריאות שירות במערכת - http://bit.ly/2HVryFY (לתשומת לבכם דיירים חדשים נדרשים לבצע תהליך הרשמה חד פעמי).

לתשומת לבכם ! אין להעביר כספים לחשבון הבנק מבלי לתאם מראש ובכתב כאמור עם מִנהל מעונות הסטודנטים.

פרטי חשבון:

בנק

בנק דיסקונט לישראל בע"מ

מספר בנק

11

מספר סניף

10

חשבון

61569

מוטב

המרכז הבינתחומי הרצליה

במהות העברה חובה לציין את מספר תעודת הזהות של הדייר

את אישור העברה יש להעביר למִנהל מעונות הסטודנטים בהתאם להנחיות אשר יתקבלו בעת פתיחת קריאת שירות. אין להעביר לחשבון בנק זה העברות במטבע חוץ !