צפיות

הנחיות על אופן הקליטה למעונות נשלחות לדיירים כ-30 יום לפני מועד תחילת ההרשאה. בהודעת הדוא"ל הנ"ל תתבקשו לבחור תאריך ושעה לקליטה למעונות. הליך קליטה כולל מספר שלבים ונמשך מספר שעות.

הקליטה במעונות תיעשה בתאריך ובחלון הזמנים שבחרתם. אם אינכם יכולים להגיע בחלון זה או בתאריך זה יש לעדכן אותנו באמצעות כתובת הדוא"ל  dorms@idc.ac.il.

מעונות הסטודנטים ממקומיים בקמפוס המרכז הבינתחומי הרצליה. כתובת מלאה: כנפי נשרים, הרצליה, 4610101. קישור לניווט ב-Waze: https://waze.com/ul/hsv8z0c2wy .

עליכם להגיע לבניין מעונות הסטודנטים ע"ש רקנאטי או קרמר בחלון הזמנים שקבעתם. בלובי הבניין יחכו לכם המדריכים וילוו אתכם לדירה, אתם תחתמו על טופס קבלת דירה, יימסר לכם המפתחות ומאותו הרגע הדירה עומדת לרשותכם. 

לתשומת לבכם – ייתכן כי יהיה עליכם להמתין פרק זמן מסוים בלובי הבניין עד שהמדריכים יתפנו מטיפול בסטודנטים אחרים.  סטודנטים המעוניינים להגיע ביום זה עם ההורים יכולים בהחלט לעשות זאת ואין מניעה.

כל דירה מרוהטת באופן מלא - מזגן, מיקרוגל, מקרר, כיריים, ארון בגדים, שולחן עבודה עם כיסא סטודנט, פינת ישיבה, מיטה וחצי עם מזרון, קומקום וטלוויזיה.

רשימת ציוד שאינו מסופק עם הדירה – כלי מטבח, כלי רחצה, כלי מיטה ומוצרי היגיינה אישית וכן מוצרים מתכלים אחרים אינם מסופקים ע"י המרכז הבינתחומי. תוכלו להיעזר במדריכים לטובת סיוע באיתור מקום לביצוע רכישות של מוצרים אלו בקרבת הקמפוס. 

נדגיש כי חל איסור מוחלט על טיפול בריהוט או ביצוע כל פעולה אחרת לרבות תלייה ו\או החלפה של ריהוט/מזרון. כל פעולה כזו צריכה להיות מתואמת מראש עם הנהלת המעונות באמצעות המדריכים.  אין להתקין מוצרי חשמל מבלי שהתקבל אישור לכך.  למען הסר הספק מותר להביא ציוד הכרחי כגון  מחשבים ניידים, מנורות שולחן וכיוצא באלה.

במידה והנכם נדרש להסדיר תשלומים למעונות תוכלו לעשות את זה במהלך תהליך הקליטה שלכם למעונות. דיירים בעלי יתרת חוב פתוחה לא יוכלו לקבל מפתח לדירה ולסיים את תהליך הקליטה.

Kommentare (0)